Virtuele assistenten voor administratieve-, secretariële en online ondersteuning

Onze werkzaamheden

Heb jij ook zoveel verschillende werkzaamheden te doen. Zijn de dagen te kort of is je agenda te vol!

Werk je als zzp'er, freelancer of ben je een mkb'er. Je kunt niet alles zelf doen, hoe graag je het ook zou willen.

Ervaar de voordelen van een virtueel assistent voor ondersteuning van je administratieve-, secretariële en online werkzaamheden.

Administratie 

  • Online boekhoudsysteem inrichten 

  • Banktransacties verwerken

  • Offertes opmaken en versturen

  • Inkoop- en/of verkoopfacturen verwerken

  • Debiteurenadministratie

  • Crediteurenadministratie

  • Btw-aangifte

Secretarieel

  • E-mail- en/of agendabeheer

  • Logo en huisstijl helpen ontwerpen 

  • Promotiemateriaal opmaken en bestellen

  • Digitaal sjabloon opmaken brief | factuur | offerte

  • CRM-systeem inrichten en beheren

  • Procesoptimalisatie

  • Sparringpartner

  • Documenten structureren 

  • Teksten redigeren 

  • Algemene voorwaarden en/of privacyverklaring opstellen

Online

  • Website bouwen en beheren

  • E-mailmarketing inrichten 

  • Nieuwsbrieven opmaken en redigeren

  • Berichten posten op Social Media

  • Onlineprogramma’s ondersteunen 

  • Blog-teksten redigeren | SEO

Samenwerken met een virtueel assistent

Orde, overzicht en structuur zijn sleutelwoorden om te helpen je doelen te realiseren. Door administratieve-, secretariële of online ondersteuning in te schakelen, bereik je sneller wat je wilt.

 

Wil jij graag

- Meer vrije tijd voor je familie, gezin en hobby’s

- Rust in je hoofd door een juiste planning

- Voldoende aandacht aan je klanten kunnen geven

- Nadenken over uitbreiding van je onderneming

 

En

- Je administratie op orde hebben

- Tijdig de btw-aangifte versturen

- Groei van het klantenbestand realiseren

- Je website actueel houden

- Zichtbaarheid vergroten

- Je agenda overzichtelijk hebben en houden

Ondersteuning van een persoonlijke assistent passend bij jouw onderneming

Ervaar zelf het gemak van het samen werken met een virtueel assistent.

Wij zijn professionals die op virtuele basis jou als zelfstandig ondernemer ondersteunen.

Voor alledaagse taken of misschien heb je juist een specifiek project, waar je een helpende hand bij kunt gebruiken.

Mocht je een opdracht of werkzaamheden hebben, die je niet terug vindt in het bovenstaand overzicht, aarzel dan niet. Vraag het ons gewoon.

 

In een persoonlijk gesprek bespreken we wat we voor elkaar kunnen betekenen. We vertellen je, welke gegevens we nodig hebben, met welke programma’s we werken inclusief een tijdspad en een offerte. Wanneer blijkt dat we jou niet kunnen helpen, dan zijn er binnen ons netwerk voldoende mogelijkheden. Wij zorgen ervoor, dat jouw werkzaamheden tijdig worden uitgevoerd. 

Jouw Voordelen

+ Flexibele inhuur op momenten dat het nodig is

+ Geen extra kosten voor personeel, werkplek en koffie

+ Rust en tijd die je kunt besteden voor jouw business

+ Extra tijd en aandacht voor jouw klanten

+ Zorgeloos van je vrije tijd genieten

+ Meer klanten

Ben je overtuigd?

Voel je vrij en vraag gratis een kennismakingsgesprek of een offerte aan!

OVER ONS

Het team - virtuele assistenten - staat voor topkwaliteit!

Wij helpen je graag bij

administratieve -, secretariële en online ondersteuning. Werken op afstand, maar toch dichtbij. We komen de afspraken na en leveren de werkzaamheden binnen de vooraf gestelde tijdsperiode af. 

PAGINA'S

CONTACT

Heinkenszand (Zeeland)

Icon telefoon | To Assist, Grenzeloze Dienstverlening

Halsteren (West-Brabant)

Copyright 2016-2019 © To Assist, Grenzeloze Dienstverlening

  • FB | To Assist
  • LinkedIn | To Assist
  • YouTube Icon
To Assist, Grenzeloze Dienstverlening. Virtuele Assistenten voor de ondernemer