Flexibele prijzen en Dienstenpakketten

Dienstenpakketten

Op Locatie

vanaf € 185,00

Op Maat

vanaf € 395,00

  • Procesoptimalisatie

  • CRM inrichten | beheren  

  • Sparringpartner

  • Website beheren

  • Blog-teksten redigeren | SEO 

  • Berichten posten op Social Media 

  • Administratie

  • E-mail en/of agendabeheer

  • Nieuwsbrieven opmaken en redigeren 

  • Algemene voorwaarden en/of privacyverklaring opstellen

  • Onlineprogramma’s ondersteunen 

 

Minimaal 3 maanden

Op locatie

vanaf € 185,00

Wil je met ons samenwerken op locatie? Dat kan binnen onze regio.

 

In overleg bepalen we de mogelijkheden. We plannen 

afspraken in, op welke dag(en) Lianka of Hannie naar je toe komt.

Administratie

€ 95,00

  • Inkoop en/of verkoopfacturen verwerken

  • Banktransacties verwerken

  • Btw-aangifte

Optioneel

  • Online boekhoudsysteem inrichten

  • Offertes opmaken en versturen 

  • Digitaal sjabloon opmaken brief | factuur | offerte 

Minimaal 3 maanden

Project

vanaf € 250,00

  • Challenge

  • Webinar

  • Website bouwen

  • CRM inrichten | beheren

  • Online boekhoudsysteem inrichten  

  • Digitaal sjabloon opmaken brief | factuur | offerte

  • Promotiemateriaal opmaken en bestellen 

 

Andere werkzaamheden in overleg

Gratis gesprek

Tijdens een eerste gesprek (gratis) van een half uur, bespreken we de werkzaamheden. Jij bepaalt zelf hoe je dit gesprek wilt:

- Face to Face - Telefonisch contact - Skype of FaceTime 
 

Onze prijzen zijn flexibel, daarom is een persoonlijk gesprek vooraf belangrijk, om een goede samenwerking te starten.

Flexibiliteit

Per project of opdracht kun je ons inschakelen. We werken op afstand en komen zo nodig naar je toe. Bij werken op locatie worden reiskosten & tijd op basis van ons uurtarief aan je doorberekend. Voor eenmalige opdrachten werken wij met tijdsblokken van 15 minuten.

Basistarief en Dienstenpakketten

Elke onderneming en elke opdracht is uniek. Je kiest een samenwerking die bij jou past, voor een aantal uren per week, per maand of per project. Een samengesteld dienstenpakket is ook mogelijk. Om het je makkelijk te maken, hebben wij een aantal pakketten samengesteld. Ons basis uurtarief is € 50,00 exclusief btw.

Adviesgericht

Met een stappenplan komen we samen tot een juiste oplossing qua tijd en werkzaamheden. Is de opdracht helder in beeld, dan vertellen we jou hoeveel uren we nodig hebben. We denken adviesgericht, om ook binnen je onderneming bedrijfsgroei te realiseren.

Loyaliteitsprogramma

We onderstrepen loyale relaties van To Assist, Grenzeloze Dienstverlening met ons loyaliteitsprogramma. Werken wij meer dan 15 uur per maand voor jou, dan krijg je een aantrekkelijke korting. De korting is  5% op het basistarief

€ 50,00 per uur exclusief btw.

Samenwerking

Neem vrijblijvend contact met ons op. In een persoonlijk gesprek bespreken we de werkzaamheden. Binnen korte tijd ontvang je van ons een offerte. Maak zelf de keuze die het beste bij je past. We kijken uit naar een waardevolle samenwerking. 

Ben jij toe aan een Virtueel Assistent?

Twijfel niet langer!

Wij bieden je de helpende hand met administratieve -, secretariële en online ondersteuning.

OVER ONS

Het team - virtuele assistenten - staat voor topkwaliteit!

Wij helpen je graag bij

administratieve -, secretariële en online ondersteuning. Werken op afstand, maar toch dichtbij. We komen de afspraken na en leveren de werkzaamheden binnen de vooraf gestelde tijdsperiode af. 

PAGINA'S

CONTACT

Heinkenszand (Zeeland)

Icon telefoon | To Assist, Grenzeloze Dienstverlening

Halsteren (West-Brabant)

Copyright 2016-2020 © To Assist, Grenzeloze Dienstverlening

  • FB | To Assist
  • LinkedIn | To Assist
  • YouTube Icon
To Assist, Grenzeloze Dienstverlening. Virtuele Assistenten voor de ondernemer